onsdag 10 mars 2010

VARFÖR??!!!???

Usch idag är en hell-hole day!

Eller nja egentligen inte men jag har en sådan där analytisk dag, är som satan på att analyser ALLT, du vet försöker läsa mellan raderna och över/under/fel/tolkar ALLT någon säger, skriver å framförallt HUR någon agerar... *WHY?!?*
Hatar det!

Det är en bieffekt av att bli dumpad på ett jäkligt fult sätt.. Å det sitter i! *usch!* Å jag vet ju att allt bottnar i att jag känner mig osäker på om någon som kommer en nära in på livet har ärliga intentioner.

FATTA så härligt det hade varit om man bara kunde stänga av den sidan hos en *suck*
*någon som vet ett bra trick HUR man gör det?*

För idag känner jag verkligen att bränt barn skyr elden :)

1 kommentar:

Carola sa...

Kan bara förmedla EN riktigt bra visdom som livet har lärt mig:

Det ENDA du behöver vara säker på är din egen förmåga att klara av allt du blir utsatt för!
För man kan ALDRIG vara helt säker på en annan människa.
Den ENDA DU kan kontrollera är DIG SJÄLV. Det är också den ENDA DU kan förändra!

Vad gäller att överanalysera kan jag säga:
Om du visste hur lite andra bryr sig om vad du gör eller säger skulle du inte bry dig så mycket om vad de säger eller gör heller!

Tänk på det några varv-så många varv det behövs- så ska du se att det stämmer!

Jag önskar jag hade kommit fram till det här för 40 år sedan, men är glad att jag vet det NU!