måndag 25 januari 2010

Weekend of drama...

Så har ”disco-divan” åter igen gjort succe.. *skrattar*

Nja succé å succé… SNACKA om ”fjortis-fylla” *suck*

Böla och spydde om vartannat å sedan halsa rödtjut mellan varven… *MY GOD!*

ABSOLUT INGEN bra kombination!

Well well knappt med ben som bar en lyckades(?!?) jag ta mig in på Kalle´s,

gå och sätta mig på en stol innan jag per omgående kände att nä det HÄR funkar inte,

gick till garderoben plockade ut jackan och hade turen att Maria vakade över mig så hon kirrade förbetald taxi som tog mig hem *skrattar*

Vid 03:00 dök junior upp å ringde om att han ville bli insläppt,

*junior är nicket som jag å Maria lagt på en kille från Ajaure som är så snäll å söt,

så han får låna soffan hos mig när han är på turné i byn ifrån glesbygden*

uppenbarligen var jag något så när kontaktbar vid 03 så att jag hittade till porten.. *skrattar*

Nå nå i allafullafall så vaknade jag till liv vid 11:00 på söndag och trodde jag var DÖD! *haha*

ja nå blind i allafullafall,

för det kopplade först efter ett par minuter att jag uppenbarligen hade lagt mig utan att gräva ut linserna ur ögonen och TRO MIG det är en läskig upplevelse när man typ fortfarande är full, närsynt med brytningsfel och har kontaktlinserna i … att sedan kränga på sig glasögonen ovan på det *skrattar*

Jag tror ögonen vände ut och in på sig *skrattar Å blir lite yr när jag tänker tillbaka*

Nå nå i alla fall this bitch was out of order i helgen *garv*

Så nu har jag i allafall konstaterat att jag INTE ska börja dricka vin före kl: 20:00

*Jag hinner dricka på TOK för mycket innan vi går ut*

Så alla som såg mig, upplevde mig, störde sig på mig, vart irriterad på mig ...mm mm

I´m oh so bloody fucking sorry MEN shit happens!

Å som slut tips: It ain´t over until the FAT diva sings and

keep talki´n shit about me, U´r making me famous!

Inga kommentarer: