tisdag 26 januari 2010

Böööörk!!

Urkas så less jag är på tids-ut-sugare!!

Ni vet individer som okynnes slösar på ens tid. FINNS det någonting värre?

Blir så förbajjad, jag menar det är jäkla sätt egentligen att lixom någonstans gång efter annan ge en intrycket utav att man faktiskt seriöst är intresserad utav en som individ och vill ha någon bloody form av relation, för att sedan i slut änden visa att dom inte är någonting annat än en bloody energi-vampyr! *vässar pålen!*

Nää 2010 blir året då jag börjar ställa motkrav på allt och alla former av individer som på något sätt vill ha någon form av relation till mig, enough is ENOUGH!!

5 kommentarer:

Ullis Gullis sa...

på "äldre dar" så har jag lärt mej att sålla bort dessa energitjuvar! behåll dem du får något av i gengäld, de andra är bara att kassera!
kramar i lass

Carola sa...

Ofta kan man lätt identifiera dessa eftersom de är bra på att prata men urusla på att lyssna!
De som inte lyssnar är heller inte engagerade och intressrade.

Carola sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carola sa...

Hej! Du har ju undrat vad du ska göra, så nu får du ett roligt uppdrag av mig. Du får härmed en AWARD av mig att sprida vidare enligt de instruktioner du kopierar från min blogg -där du får läsa 7 saker du säkert inte visste om mig- till din blogg här!Ser fram emot att läsa resultatet!
Min bloog:
www.mammamuu-carola.blogspot.com

Carola sa...

Påminner om awarduppdraget!!!